hm motorsport fiat 126p racing maluch závody do vrchu
Úvodní stránka
>
Naše auta
>
Fiat 126p (Jakub) závodní
© David Grus
© David Grus
© David Grus
© David Grus
© David Grus
© David Grus
© David Grus
© David Grus
1
|
2
>
>>
Motor
snížená hlava -2mm
ventily polo-T
sací ventil 34,5mm
těsnění pod hlavou Cu 0,3mm
vačka Abarth 695 40/85 - 80/45
výfuk breda speeder
termopáska na svodech
alu olejová vana 3,5l
setrvačník 3.5kg
karburátor Weber 28IMB (serie)
podložka karburátoru
tryska karburátoru 130 + větší volnoběžná tryska
upravené těsnění karburátoru proti přeplavení
odstraněn tlumič sání mezi karb. a filtrem
lehké kolo rozvodů 195g
bezkontaktní zapalování 123 ignition
větší odlehčené kolo alternátoru ø160mm
Převodovka
1° 3.250 (serie)
2° 2.066 (serie)
3° 1.300 (serie)
4° 0.871 (serie)
R° 4.024 (serie)
stálý převod 7/52 (Autobianchi)
Podvozek
přední tlumiče Statim R.Q. Line
přední pětilistá pružina (otožená oka)
zadní tlumiče Statim R.Q. Line
rozšiřovací podložky 29mm
zadní pružiny kratší o 3/4 otáčky
pneu Hankook K715 145/70 R12
Interiér
6-bodový šroubovaný bezpečnostní rám
trubkové sedačky
4-bodové pásy
odpojovač el. napětí
hasící přístroj 2kg
Karoserie
makrolon místo skel
laminátové kapoty
Úvodní stránka
Náš tým
O týmu
Pavel Marčák
Jakub Hrdlička
Tibor Landl
Martin Staněk
Naše auta
Fiat 126p (Pavel) závodní
Fiat 126p (Tibor) závodní
Fiat 126p (Jakub) závodní
Fiat 126p (Pavel) EX závodní
Naše práce
video
kresby
Návody a články
Z historie motorsportu
Dobové testy
Novodobé testy
Karoserie
Podvozek
Barvy a lakování
Odkazy
Videogalerie
2010
2011
2012
Kniha návštěv
Download
Vyhledávání
Úvodní stránka
Mapa stránek
RSS
Tisk
Vytvořte si vlastní web zdarma!
Moderní webové stránky za 5 minut
Vyzkoušet